domingo, 25 de octubre de 2015

O BATER DAS ONDAS


Ai! Canto arelo volver a estar naquelas noites de verán nas que estaba na miña
casa da praia escoitando o bater das ondas! Ese son para min é inigualable. Síntome
como un mariñeiro que  vai quedando durmido no medio do inmenso océano cunha
sintonía tan agradable que me fai deixar de pensar neses problemas que teño e que
non me deixan tranquilo. Ai! Se o tivera todos os días creo que nunca estaría de mal
humor! Sei tamén que nunca me cansaría nin de escoitar ese fermoso son nin de
ver o mar porque cando o miro, ademais de velo cunha cor azul engaiolante, sempre
hai algún barquiño que o decora.
De feito se pecho os ollos escoito ese lene e monótono son.





Ángel Rodicio
López
Imágenes integradas 1

No hay comentarios:

Publicar un comentario